I'm blue....dabididabida

Gick upp ganska tidigt idag, men i morse blev det kläd kaos. Bestämde mig för ett par blå strumpbuxor. Men va fan ska jag ha till strumpbuxorna? Min svara kjol ligger i tvätten, min jeanskjol har blivigt förstor, min svarta klänning var så luddig (!?) och jag orkade inte rolla av den. Men längst ner i byrålådan, ligger det en tub.klänning som är blå med blommor och en pappegoja. Till det tog jag en orange kofta, jag är verkligen en färgklick.

Idag är det fredag, solen skiner och jag slutar tidigt idag =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: hihi tack, dock ska man inte kolla nära på den för dåär den inte fin haha ^^ Men tack så jätte mycket! :D

2010-05-19 @ 15:02:26
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0