Vad gör flygvärdinnorna när planen är inställda

Jo de jobbar på Coca-Cola Drycker Sverige AB.

Idag när jag skulle klä på mig bestämde jag mig för svarta strumpbyxor och svart kort kjol, men jag tänkte "vad ska jag ha på mig upp till". Rotade runt i min byrålåda ovh hittade ett grönt linne, tänkte genast aaaa det var länge sedan jag hade. Det tar jag. Jag klär på mig och väljer ut en scarf som passar till mina kläder, på med svarta stövlar och iväg till jobbet. Jag kommer till jobbet och får en komplimang av Ramona om att jag passar bra i grön. In på kontoret kommer Linda och genom kontorsmöbler och blommor ser jag att hon har likadan scarf på sig som jag idag. Hihi tänker jag och upptäcker när Linda rundar mitt skrivbord...där står hon, Svarta stövlar, svara strumpbyxor, svart kort kjol, grönt linne (likadant som jag) och likadan scarf. Tro det eller ej men vi har inte gjort upp detta i förväg.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha va kul! :D, så var det med min kompis och mig också, vi hade typ också samma kläder! Fast ni matchade ju på pricken ^^

2010-04-21 @ 19:41:09
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0