Skaffa en kille

Vid frukosten i morse hade jag sällskap av mina syskon barn, Johanna och Merta. Vi började prata om att jag inte är ihop med någon längre och de ville veta om jag skulle bli det. Jag svarade dem: "Hur tycker ni att min kille ska vara?"
Det är är resultatet av vad det är för någon jag ska leta efter:
Han ska vara stark, mörkhårig och blond. Han ska vara snygg (detta var viktigt tyckte de) Han fick inte vara tjock för då skulle vi inte passa ihop. Han skulle tycka om att äta frukt och kunna äta citron utan att göra miner.  Han skulle ha en båt och till yrke skulle han var kändis och han skulle heta Bravo Friscus....Han skulle ge mig massor med presenter som jag själv skulle få betala för.

Som ni förstår så kommer det vara svårt, nästan omöjligt att hitta denna mannen.  

Kommentarer
Postat av: Syrran

2010-08-04 @ 19:21:15
Postat av: Syrran

Sköna kommentarer, jag undrar varför du skulle betala för presenterna. Det är kul att lyssna på när de fantiserar

2010-08-04 @ 19:22:42
URL: http://haxansurtantens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0