Måndag fort....

Idag har det varit galet mycket på jobbet och jag hade grym hemlängtan.
Men det är skönt att måndagen är avklarad. Detta vädret jag ju göra vilken
solstråle som helst deprimerad.
Först kom det snö....sen kom det snö, snö och ännu mer SNÖ. I slutet av februari kom kom värmen
och mycket töade bort. Men sedan i dag 1/3-2010 kom det SNÖ igen. Fy fan vad jag är trött på detta väder.
Jag längtar till sneakers, skinnjacka, bar mark, fågel kvitter, solglasögon, pastellfärgade toppar, äta glass ute utan att frysa ihjäl sig, uteserveringar, rosa blommor i kungsträdgården, främlingar som ler mot en, blå himmer och STRÅLANDE SOL!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej, kul att du har en blogg. Testar att skicka inlägg från mobilen

2010-03-01 @ 20:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0